Úvodní stránka: Kalifornie: Jihozápad: Sever: Severovýchod: Havaj: Města: Zvěř:

Utah a Colorado

Nevada

Goosenecks State Park

Goosenecks State Park najdeme nedaleko hlavní silnice č. 163 spojující Bluff s Monument Valley. Není to park v pravém slova smyslu. Goosenecks je pouhou vyhlídkou na řeku San Juan na konci slepé silnice. Ale je to vyhlídka vskutku monumentální.
Neplatí se zde žádné vstupné, a je zde dokonce možné přespat. Výhodou je, že by takový nocleh byl zadarmo, ovšem v podmínkách ne zrovna vábných. Na konci silnice není nic než velké parkoviště.

V blízkosti odbočky z hlavní silnice č. 163 směrem ke Goosenecks S. P. uvidíme o kousek dále na jih jednu z typických dominant zdejší krajiny, skálu Mexican Hat.

Krásná je rovněž cesta od Goosenecks směrem na sever po silnici č. 261, směrem k Natural Bridges. Před návštěvníkem je nejprve rovná pláň, s odbočkou k Valley of the Gods (o němž bohužel nic nevíme), a postupně se blíží horské pásmo, až si člověk začíná říkat, že tudy přece žádná cesta nahoru vést nemůže. Ale ouha, ona tam přece jen vede. Úsek prudkých serpentýn je pouze štěrkový, ačkoliv je jinak celá silnice asfaltová. Po vystoupání na vrchol skal se návštěvníkovi nabídne krásný pohled do roviny hluboko pod ním.